مطالب مرتبط:
امضای میثاق نامه ارکان بخش تعاون کشور
بازار ارز توافقی برای صادرکنندگان بخش خصوصی راه اندازی می شود؛فروش 3 میلیارد دلار اوراق ارزی برای تامین مالی طرح های کشور در سال جاری
اقتصاد تعاونی راهکار تحقق شعار سال است/ توجه ویژه دولت به بخش تعاون
گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون برگزار می شود
وزیر اقتصاد بر تامین مالی بخش تعاون از مسیر ابزارهای نوین مالی تاکید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 23:252024-05-16اقتصادي

امضای میثاق نامه ارکان بخش تعاون کشور


در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون با رویکرد توسعه تعاون بستر ساز مشارکت مردم در جهش تولید در مشهد مقدس میثاق نامه ای به امضای ارکان این بخش رسید.

- در گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون با رویکرد توسعه تعاون بستر ساز مشارکت مردم در جهش تولید در مشهد مقدس میثاق نامه ای به امضای ارکان این بخش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، از این سند که به امضای حامد ویس کرمی،معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی ،محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون،البرز محمدی،مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و بهمن عبداللهی،رییس اتاق تعاون ایران در این گردهمایی بزرگ رسید بر ارتقای بخش تعاون و مردمی سازی اقتصاد با همراهی ارکان بخش تعاون تاکید شده است.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: بخش تعاون در منظومه فکری بنیان گذاران جمهوری اسلامی ایران و تدوین کنندگان قانون اساسی هم سنگ با بخش دولتی و خصوصی در نظر گرفته شده است.

ما متولیان اجرایی بخش تعاون کشور در همه سطوح و ارکان در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین گردیده و مقارن با گردهمایی بزرگی که در سایه پرچم عنایت و حریم حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و دهه کرامت با هدف هم افزایی و خدمت


برچسب ها: تعاون - بخش تعاون - گردهمایی - توسعه - میثاق - ارکان - بانک توسعه
آخرین اخبار سرویس:

امضای میثاق نامه ارکان بخش تعاون کشور

امضای میثاق نامه ارکان بخش تعاون کشور